Ya Allah, sesungguhnya tetapkan yang terbaik untuk Syaz dan Paah. Lindungi mereka dan berkati hidup mereka di samping orang yg tersayang. Kurniakan mereka jodoh yang baik, kesihatan yg baik dan segalanya yg terbaik . begitu juga untuk diriku. Amin..

Motivasi diri.

Jadilah diri sendiri, jangan jadi seperti mana orang yang lain mahukan!:)

Murah, murah, murah! Tawaran hebat! Sementara stok masih ada. KLIK SAHAJA, MUDAH KAN?

Si Cantik dan Si Kacak kami :)

25 Sept 2014

Sajak : Realiti Hidup

Tajuk Sajak : Realiti Hidup
Nukilan : Pa'ah Mohd Isdris
25/9/2014 - 9.50 malam


Pernah sekali aku merenung,
Kepada kenangan silam lalu,
Bertapa dosaku tinggi menggunung,
Hati gusar tertunduk malu,
Segalanya sudah makin berlalu.


Kini ku makin sedari,
Masa lalu itu perlu dilupai,
Aku kini meniti hari sendiri,
Melalui liku-liku hidup ini,
Masih adakah cinta di sanubari?


Bertapa aku rindu kamu,
tapi itu hanya kenangan lalu,
Kita kini bagai tidak sebulu,
Senyumanmu bagai angin lalu,
kerana kita bukan seperti dahulu.


Senyumanmu hanya untuk mereka,
Aku yang kian merasa terluka,
melihat kamu ketawa bersama,
Aku kini sedar bahawa,
kita tidak mungkin bersama selamanya.


Senyum tawa kita hanya seketika,
membuatkan aku lupa dan alpa,
pada dunia realiti dan cinta dusta,
kita tak mungkin bersama
Apatah lagi bermadu kasih asmara.



















No comments:

In LOVE