Ya Allah, sesungguhnya tetapkan yang terbaik untuk Syaz dan Paah. Lindungi mereka dan berkati hidup mereka di samping orang yg tersayang. Kurniakan mereka jodoh yang baik, kesihatan yg baik dan segalanya yg terbaik . begitu juga untuk diriku. Amin..

Motivasi diri.

Jadilah diri sendiri, jangan jadi seperti mana orang yang lain mahukan!:)

Murah, murah, murah! Tawaran hebat! Sementara stok masih ada. KLIK SAHAJA, MUDAH KAN?

Si Cantik dan Si Kacak kami :)

27 Apr 2013

Renungan Sejenak #10

Assalamualaikum... Apa khabar semua? Harap baik-baik sahaja. (^_^) Hari ini, jom kita sama-sama muhasabah diri. Supaya segala perbuatan kita diterima Allah SWT. Kerna manusia ini tak lekang melakukan dosa. Mari kita renung-renungkan kembali. Ketika kita gembira, kita tidak tahu yang ada juga orang bersedih. Catatan perjalanan hidup kita sudah ditetapkan oleh Sang Pencipta. Kita cuma mampu merancang, tetapi ALLAH yang menentukan segala-galanya.


Tetapi jangan terus bersedih. Allah tetap ada di sisi kita. Ketika senang mahupun susah Allah sentiasa ada buat kita. Menangislah semahu-mahunya. Minta kekuatan daripadaNya. Kita ini hanya manusia biasa. Tiada apa-apa. Semua di dunia ini hanya pinjaman daripadaNya kepada kita. Kita sepatut bersyukur. Hidup di bumi indah ini hanya untuk mendapatkan keredhaanNya. Manusia mana yang tidak pernah melakukan kesilapan. Manusia tidak sempurna dan tidak akan pernah sempurna. INGAT! ALLAH SENTIASA DI SISI KITA.


        (JANGAN MENANGIS, ALLAH SENTIASA ADA BERSAMA KITA)

*Kalau ada masalah selalulah membaca AL-QURAN dan SENYUMLAH selalu. Sebab kedua-dua ini adalah terapi yang paling mujarab dan memberikan kita kekuatan untuk melalui jalan kehidupan yang berliku ini dengan mudah dan tenang. Percayalah... In Shaa Allah... *

Salam sayang,

Paah n Syaz :-)

No comments:

In LOVE