Ya Allah, sesungguhnya tetapkan yang terbaik untuk Syaz dan Paah. Lindungi mereka dan berkati hidup mereka di samping orang yg tersayang. Kurniakan mereka jodoh yang baik, kesihatan yg baik dan segalanya yg terbaik . begitu juga untuk diriku. Amin..

Motivasi diri.

Jadilah diri sendiri, jangan jadi seperti mana orang yang lain mahukan!:)

Murah, murah, murah! Tawaran hebat! Sementara stok masih ada. KLIK SAHAJA, MUDAH KAN?

Si Cantik dan Si Kacak kami :)

25 Feb 2016

We're Back!

Assalamualaikum readers,

Sebelum panjang lebar mengukir kata, Syaz dan Pa'ah ingin memohon maaf sekiranya terdapat segelintir pembaca yang setia menanti entri baru daripada kami. Ya! Mungkin kami sibuk sikit dengan urusan masing-masing. Sebab itulah tak ada masa dengan entri baru. Masing-masing sudah membawa haluan sendiri. Yalah! Pa'ah dengan laundrynya dan saya sendiri dah terbang ke Terengganu sekarang ini untuk melanjutkan pelajaran. Doakan kami ya! :)


Mungkin kami tak akan dapat meng'update' entri blog ini setiap hari, tetapi kami akan cuba menjenguk dan menulis apa-apa sekalipun. Yang penting blog ini sudah tidak bersawang lagi. hihihihi... insyaaAllah... dan dengan Izin-Nya juga Syaz akan cuba menyambung semula penulisan yang Syaz buat tak pernah ada tamat ceritanya itu. hahaha! Syaz tahu, mesti korang semua marah kan. kalau Syaz pun, Syaz marah. huhuhu... Doakan kami ya. Semangat anda, membuatkan kami bangkit semula!


Terima kasih tak terhingga kepada pembaca yang setia menunggu entri baru daripada kami. InsyaAllah... kami akan kembali semula. tunggu ya! :)



Salam Sayang,
Syaz Azman 

No comments:

In LOVE